loading...

گیم ورلد

بازدید : 41
سه شنبه 28 تير 1401 زمان : 14:53

بازی The Last of us Part 1 Remake برای PS5

نسخه بازسازی شده The Last of Us Part 1
پس از ماه ها شایعات و گمانه زنی ها، بازسازی کامل The Last of Us اکنون به طور رسمی در دست ساخت است. از تاریخ انتشار قریب‌الوقوع تا نگاه اولیه به ارتقای گیم‌پلی، در اینجا همه چیزهایی که باید بدانید وجود دارد.
نسخه اصلی The Last of Us در سال 2013 بر روی PS3 منتشر شد و ترسناک بقا، داستان سینمایی و بازی سوم شخص را در یک بسته تماشایی ترکیب کرد. نسخه بازسازی شده PS4 به زودی در سال 2020 دنباله دار شد، اگرچه Naughty Dog در اینجا متوقف نمی شود.

با محبوبیت این فرنچایز مثل همیشه، استودیوی شخص اول پلی استیشن موفقیت خود را دوچندان کرده است. نه تنها بازسازی بازی اصلی در راه است، بلکه یک عنوان مستقل چند نفره به همراه یک سری لایو اکشن HBO نیز در راه است.


از آنجایی که اولی اول است، مطمئناً یک بار قبل از انتشار پروژه‌های زیر، شور و اشتیاق در میان طرفداران ایجاد می‌شود. قبل از اینکه سر راه ما قرار بگیرد، در اینجا نگاهی کامل به تمام آنچه درباره بازسازی The Last of Us Part 1 می دانیم، آورده ایم.


نه سال پس از عرضه اولیه، The Last of Us با بازسازی جدیدی برای PS5 و PC بازگشته است.
بازسازی The Last of Us Part 1 قرار است در روز جمعه، 2 سپتامبر 2022 عرضه شود. این تقریباً یک دهه کامل از زمانی است که این بازی برای اولین بار در سال 2013 طرفداران پلی استیشن را مجذوب خود کرد.

همانطور که انتظار دارید، به محض اینکه تاریخ انتشار به پایان برسد، بازیکنان در سراسر جهان می توانند بلافاصله وارد بازی شوند. نه فقط برای بازسازی کامل Last of Us، بلکه برای فصل پیش درآمد مستقل «Left Behind» نیز.


در حالی که 2 سپتامبر برای نسخه PS5 عرضه می شود، کسانی که مشتاقانه منتظر نسخه بازسازی شده روی رایانه شخصی هستند باید کمی بیشتر صبر کنند. بیشتر در مورد آن در زیر.

اگرچه تاریخ انتشار چندان دور نیست، اما یکی از توسعه دهندگان Naughty Dog توضیح داده است که بازی بدون مشکل ساخته شده است. The Last of Us Part 2 تحت الشعاع گزارش‌های مربوط به ساعات کاری طولانی و شیفت‌های آخر هفته قرار گرفت، اما این بازسازی محیطی سالم را برای توسعه‌دهندگان حفظ کرده و در عین حال «به همان نوار کیفیت TLOU2 رسیده است».

بازسازی قسمت اول The Last of Us: Platforms
نسخه بازسازی شده The Last of Us Part 1 برای هر دو PS5 و PC تایید شده است، البته نه همزمان. در حالی که آنهایی که در PS5 هستند می‌توانند ابتدا وارد بازی شوند، گیمرهای PC باید صبور باشند.


فراتر از این واقعیت ساده که در حال توسعه برای رایانه شخصی است، اطلاعات کمی در مورد پورت وجود دارد. در حال حاضر هیچ توضیحی وجود ندارد که چه زمانی ممکن است وارد شود، و نه اینکه چه ویژگی های منحصر به فردی ممکن است برای سخت افزار داشته باشد.
برای اطلاع از آخرین به روز رسانی ها در مورد ورزش، بازی و موارد دیگر در خبرنامه ما مشترک شوید.


بیشتر بخوانید: The Last of Us قسمت 3: شایعات داستانی، درز درز Naughty Dog و موارد دیگر
با این حال، مطمئناً پس از عرضه نسخه بازسازی شده در PS5، اطلاعات بیشتری کسب خواهیم کرد، بنابراین مطمئن خواهیم شد که شما را در اینجا در جریان جزئیات بیشتر قرار خواهیم داد.

نسخه های بازسازی شده The Last of Us Part 1
با بازسازی The Last of Us Part 1، دو نسخه منحصربه‌فرد در زمان عرضه در دسترس هستند. نسخه استاندارد با قیمت 69.99 دلار شامل خود بازی به همراه Left Behind می شود. در همین حال، Digital Deluxe Edition با قیمت 79.99 دلار آمریکا دارای تعدادی تقویت کننده انحصاری درون بازی است.


The last of us, Part 1 remake Digital Deluxe edition
سگ شیطون
نگاهی کامل به آنچه در نسخه دیجیتال لوکس نسخه بازسازی شده The Last of Us Part 1 گنجانده شده است.
در اینجا همه چیزهایی که در نسخه Digital Deluxe Remake The Last of Us Part 1 گنجانده شده است:

افزایش مهارت در کاردستی
افزایش مهارت سرعت درمان
ارتقاء افزایش سرعت بارگذاری مجدد 9 میلی متری
ارتقاء ظرفیت گیره تفنگ
اصلاح کننده بازی Explosive Arrows
فیلتر دایتر پانک
حالت Speedrun
شش پوسته اسلحه: تپانچه 9 میلی متری طلای سیاه، تپانچه 9 میلی متری نقره ای، تفنگ ساچمه ای تاکتیکی لاستیکی، تفنگ ساچمه ای بلوطی، کمان سفید قطبی، کمان سیاه کربنی
علاوه بر این، بازیکنانی که هر یک از نسخه‌ها را پیش‌سفارش می‌کنند، مقدار مشخصی از مکمل‌ها و قطعات جایزه سلاح را نیز برای ارتقاء مهارت‌ها و تجهیزات دریافت می‌کنند.

The Last of Us Part 1 بازسازی PS5 ارتقاء و ویژگی های جدید
به عنوان یک بازسازی کامل، این نسخه جدید The Last of Us Part 1 نه تنها جلوه های بصری بلکه سیستم های مختلف گیم پلی را نیز ارتقا می دهد. از ویژگی‌های جنگی پیچیده‌تر شبیه به مواردی که در ادامه مشاهده می‌شود، تا کنترل‌های بهبودیافته و طیف وسیعی از گزینه‌های دسترسی جدید، موارد زیادی وجود دارد.

همچنین به نظر می‌رسد این بازسازی از ویژگی‌های خاص PS5 مانند بازخورد لمسی و محرک‌های تطبیقی در کنترلر DualSense استفاده می‌کند.

منبع : خرید بازی The last of us part 1 remake برای PS5

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : -1

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 3
  • بازدید کننده امروز : 0
  • باردید دیروز : 0
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5
  • بازدید ماه : 7
  • بازدید سال : 11
  • بازدید کلی : 190
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    لینک های ویژه